۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۲۱:۳۸

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

گودرزی نسبت به سه وزیر قبلی تسلط بیشتری در حوزه جوانان دارد/ وزیر پیشنهادی ورزش به شبهات نمایندگان در خصوص تفکرات سکولار پاسخ داد

گودرزی نسبت به سه وزیر قبلی تسلط بیشتری در حوزه جوانان دارد/ وزیر پیشنهادی ورزش به شبهات نمایندگان در خصوص تفکرات سکولار پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون با حضور وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان و اعضای فراکسیون ورزش و جوانان گفت: در این جلسه گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان برنامه هایش را ارائه داد و به شبهات نمایندگان در خصوص گرایش های سیاسی و سکولاری پاسخ داد.

حجت الاسلام علی طاهری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی و اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان گفت: در این جلسه چالش های پیش روی وزارت ورزش و جوانان و برنامه های گودرزی وزیر پیشنهادی بررسی شد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه های گودرزی در حوزه ورزش و امور جوانان به نسبت سه وزیر قبلی بخصوص در حوزه جوانان بهتر بود و ایشان تسلط بیشتری بر حوزه جوانان داشتند.

وی با تاکید بر اینکه فضای کمیسیون در مورد گودرزی نسبت به سه وزیر قبلی بهتر بود اظهار داشت: تسلط گودرزی در حوزه جوانان و ورزش موجب شد نمایندگان نسبت به وی اقبال بیشتری داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه در کمیسیون نسبت به گرایش های سیاسی و شایعاتی مبنی بر لیبرال و سکولار بودن گودرزی نیز صحبت شد اظهار داشت: گودرزی در پاسخ به این سئوال افرادی را که در معاونت های دوران مدیریتی اش در دولت اصولگرا بکار گرفته تک به تک معرفی کرد که نمایانگر پایبندی ایشان به اصول بود.

طاهری ادامه داد: سوابق حضور گودرزی در جبهه، فعالیت های سیاسی وی قبل از انقلاب در قالب انجمن های اسلامی نیز نمایانگر گرایش های سیاسی وی است.

وی تصریح کرد: گودرزی در دولت اصولگرا مدیر بوده و اگر دارای تفکرات سکولار بود قطعا در دولت اصولگرا سمت مدیریت به وی داده نمی شد.

حجت الاسلام طاهری در پایان تاکید کرد:  فضای کمیسیون نسبت به گودرزی در مقایسه با سه وزیر پیشنهادی قبلی ورزش و جوانان بهتر بود که نمایانر نظر مثبت نمایندگان بود.

فردا جلسه رای اعتماد به گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان برگزار می شود.

پیش از جلسه علنی فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان ولایت با وزیر پیشنهادی جلسه دارند.

 

کد خبر 2176262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha